Footprints on the sand

Footprints on the sand

Αναζήτηση σ' αυτό το ιστολόγιο

Σάββατο 9 Δεκεμβρίου 2017

Σεληνιακό-Ινιακό της Κω


Δεν υπάρχω - χω - ω,  δεν.
Για την προέκταση της ζωής σας.
Πλαστοποιώ τη γνωριμία.
     - Καλημέρα !
Τοπίο δεν, δεντρόφυτο.
     Ένα κρακ των δακτύλων.
Στην ευθεία του τοίχου καθισμένος,
     ή σχεδιάζοντας μισό καράβι στην άμμο,
μισή ζωή σαν φλύδα από πεπόνι,
όταν η υπόλοιπη αφήνεται να εννοηθεί,
     ή μέλλει να προεκταθεί ...

Δεν ζω - εγώ - ω, δεν.
Για τις ανόητες σκιές της νύχτας.
     Χρωματισμούς ανάλογους, έχω.
Τώρα που σημαδεύω με το τσιγάρο
τη σκιά μου (στόχο) χρατς !
     και σχίζω το περιτύλιγμα μου,
μια και διατηρούμαι και σε μη σκιερό μέρος ...
έτσι που όταν μισώ, μισό φεγγάρι,
συμπληρώνω νοερά μισό ήλιο
     με χθεσινή ημερομηνία λήξεως.


Δεν εννοώ - νοώ - ω, δεν.
Να σας χρωστώ ακόμη χάρη,
για carte-postale πλαισιωμένα όνειρα,
     που διαφέντευε ή ανάγκη.
Κλεισμένος φωνάζω. Αντήχηση. Εγώ.
Σε μια φέτα από πολιτεία.
Τις μέρες που ...
     Moto-mind - Τρακάρισμα.

Δεν θέλω - λω - ω, δεν.
Να έχω νήμα απ' την ζωή σας.
Μου φτάνει μιά χορδή, μια μολυβιά
     και χαρακώνομαι - Γεωμετρία.
Όταν μισώ, μισό το χέρι σας,
σας δίνω το δικό μου - Χειραψία.
     Ή φως από ηλεκτροκόλληση.
Αν ζούμε, είμαι ναι - Συμφωνία.
Νησί που δεν, καθοριστικότητα.
Φύση που πάλλεται - Ναυτία ...
     και δεν είναι εν, ναι, το ναδίρ.


9 / 8 / 82  Κως

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου