Footprints on the sand

Footprints on the sand

Αναζήτηση σ' αυτό το ιστολόγιο

Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2020

Γνώση - Απόγνωση


Goran Mitrovic (artwork)
Εγώ - Ο κόσμος - Εγώ - Καθρέπτης - Τα πάντα.
Παραισθήσεις και οράματα.
Ο μέσα κι έξω του τοπίου λωποδύτης.
Το ορίζω, το πλάθω, το περιγράφω.
Αιχμαλωσία των στιγμών σε άδεια τετράδια.
Πληρώνω τώρα για τ' αυθαίρετα,
     οικοδομήματα της φαντασίας μου φτηνά.
Γνώση - Απόγνωση ... αναντίρρητα.

Εγώ - Ο κόσμος - Εγώ - Καθρέπτης - Τα πάντα.
Ο μέσα κι έξω του τοπίου διαρρήκτης.
Ιδεολόγιο στο αίμα μου πειρατικό
     κι όμορφα - άσχημα για να διαλέξεις.
Καθώς μικρός, μικρός, ο "τοσοδούλης",
είπα πολλά λογάκια (παραμυθάκια),
     για να σας κερδίσω.
Όμως ποιός αγαπάει τη φωτιά ?
Γνώση - Απόγνωση ... αναντίρρητα.

Εγώ - Ο κόσμος - Εγώ - Καθρέπτης - Τα πάντα.
Παύλες - - - για να ξεχωρίζουμε
     κι όμως σημεία στο ίδιο σύμπαν.
Ξημερώνει - Νυχτώνει μια παρωδία.
Μια ερημιά μέσα κι έξω του τοπίου.
Πράξη για δύο ή εκατομμύρια χέρια
     κι απελπισία μαζί σας, μαζί μου.
Γνώση - Απόγνωση ... αναντίρρητα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου