Footprints on the sand

Footprints on the sand

Αναζήτηση σ' αυτό το ιστολόγιο

Σάββατο 23 Σεπτεμβρίου 2017

Βιολέττα


... έτσι μια μέρα η φαντασία μου πλανιόταν
γύρω απ΄τη μορφή σου,
σαν δύνη ή σαν κουβάρι
σαν αχτίδες στην υγρασία ενός φύλλου,
ή ακόμη σαν ποτάμι,
     βγαλμένο απ' τις παλάμες σου
κι ήθελα θυμάμαι, να σε ξεχωρίσω,
(να σε χαρτογραφήσω),
όπως τα στάδια της μέρας, απ' τον ήλιο
καθώς στεκόσουν ηλιοκαμμένη, ορθή,
σ' ασβεστωμένο τοίχο,
ή γυμνή, κουρνιάζοντας, στ' ακρογιάλι
να συλλογιέσαι, μετά τη βροχή,
ουράνιο τόξο π' έμελλε
για φόντο των φιλιών μας,
στιγμή που ο έρωτας,
τραγούδια, αποσπάσματα,
ενός χορού πρωτόγονου
για να μας περιγράψει,
- ένα σενάριο γκροτέσκο -
πλεγμένοι αγκαλιαστά,
     στο γκρο-πλαν,
γύρω από τεράστιο κοχύλι,
σαν μέλισσες θυμάμαι, να βουίζουμε,
μέσ' τον λαβύρινθο του
     ένα πρωί ...


... ξημέρωμα, με νυσταγμένα μάτια
που η μορφή σου παιχνίδιζε υποθετική,
σε προοπτικό σχεδίου, με κάτοψη και χρώμα,
κι ήσουν μυστικό διπλωμένο στο τσεπάκι,
     μην χαθείς,
γέρνοντας το κεφάλι,
σαν ιβίσκος στα σκαλοπάτια
με την αγκαλιά σου ανοιχτή, σαν ουρανός
όταν χαμογελούσες μαζί μου,
     καθώς εγώ,
μικρή τροχιά, τα χέρια μου,
     να ! δικά σου !
ήλιος γινόμουν, που προσμένει
στην πίσω του σπιτιού αυλή,
σαν συγγενής να σε παινέψει,
     να σε ζεστάνει,
όταν οι λέξεις :
σελίδες παλλόμενες στον αέρα,
     θορυβώδεις,
διάφανες ελπίδες προκαλώντας,
παλεύοντας την αγάπη
και νίκες και υποταγή,
κι ύστερα πάλι τρεχάτοι,
με δυσκολία στους αμμόλοφους,
τσουλήθρα οι σκέψεις, αυθόρμητες,
παιχνίδι η ζωή
     σε τέσσερα χέρια ...


... κι ήταν τα βήματα στις λάσπες
μετά τη βροχή,
     καθώς θυμάμαι,
άσχημοι και οι δυό,
αγάλματα κακοφτιαγμένα εν κινήσει,
καθώς σε έφερνα εμπρός μου,
στην μια στιγμή,
τα μάτια σου στα δικά μου
και σε ήθελα πάλι
μοιρασμένη στα κύτταρα μου,
ανθρώπινο έρεισμα σαν τον φόβο
έτσι που γονατισμένοι,
     να μην τις δούμε,
μαύρες σκέψεις
απ' της ζωής το δάκτυλο ξεχωρισμένες,
σαν φουλάρι στα μαλλιά, να ανεμίζει
ξέπνοοι, αποκαμωμένοι και βουβοί,
     τότε που δεμένους μας βρήκε το πρωί
μέσα σε νέες έννοιες, αφηρημένες
που σβήναν ξεθωριάζοντας
     στη θάλασσα ...

... εκείνη τη μέρα ...
που η φαντασία μου πλανιόταν
     γύρω απ' τη μορφή σου ...


14 / 6 / 82   Κως - Στην Β. Σ.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου