Footprints on the sand

Footprints on the sand

Αναζήτηση σ' αυτό το ιστολόγιο

Κυριακή 29 Μαρτίου 2020

Δήλωση του νόμου 33 υπό σκιά


Η πραγματικότητα με ξεπερνάει ... Έχω μείνει άναυδος !
Καθ' ότι η πραγματικότητα είναι πια τόσο σουρεαλιστική, που μετά λύπης μου, πρέπει να εγκαταλείψω τον σουρεαλισμό.
Κατόπιν σοβαράς συσκέψεως, με τα στελέχη του εαυτού μου, αποφάσισα, η τέχνη μου να στραφεί κάπου αλλού. Από δω και στο εξής θα γράφω βουκολικά !

 

Δείγμα γραφής : 
"Ω, Μούσα που εμπνέεις, τη φλογέρα μου να ηχήσει,
στα γάργαρα νερά που ξεδιψούν οι προβατίνες,
κάνε την κόρη του τσέλιγκα να μεταβεί, προς τα εδώ,
για να γεμίσει την στάμνα της, την ακριβή, στο ήσυχο ρυάκι
κι όπως χαρωπά γεμίζει σκύβοντας, να δω και το ... μπουτάκι".


Ξέρω πως όλοι σας θα σκέπτεσθε : "Πάει αυτός λάλησε" ! Όμως δεν πειράζει. Αφήστε με 'μένα να πλατσουρίζω στ' "όνειρό" και ζήστε 'σεις την "όμορφη" πραγματικότητα, που αφήσατε επίσης, να σας ξεπερνάει ...
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου