Footprints on the sand

Footprints on the sand

Αναζήτηση σ' αυτό το ιστολόγιο

Τετάρτη 18 Μαρτίου 2020

Εκπομπή σε καλωδιακή ... περσόνα

(ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ)
- Γιατί νά 'χω πάντα ανάγκη τους ανθρώπους ? 
- Αφού και μόνος μου μπορώ !
- Όμως η εξίσωση δεν βγαίνει ...
- Ούτε στο ένα σκέλος, ούτε στο άλλο.
- Είναι στα άκρα που δεν βγαίνει.
- Στη μέση, όλα λειτουργούν κανονικά ...
- Όταν είμαι με πολλούς ανθρώπους, το "εγώ" χάνεται.
- Όταν είμαι μόνος, το "εγώ" είναι υπερφίαλο. Αρρωστημένο.
- Τι να διαλέξω ?
- Οι άλλοι μου λένε, ανάλογα με την διάθεση.
- Τι εννοείτε ρωτάω, αλλά μένει εκεί ...
- Δεν έχει προέκταση, ανάλυση, λύτρωση για μένα.
- Μάλλον με βαριούνται ... Ξανά μόνος το ψάχνω ... 
κι ας το έχω προηγουμένως διευκρινίσει, ότι αυτό που θέλω, είναι η επικοινωνία πρώτα ...
- Ώρες μιλάμε με τους φίλους, για τον έρωτα.
- Όμως όταν φτάνουμε στο "ζουμί" της υπόθεσης έρωτα, εγώ κάθετα κι απόλυτα τους λέω ότι όλα ξεκινούν από την επικοινωνία.
- Και εκεί αρχίζει η διαφωνία !
- Αυτοί μου λένε ότι άλλο είναι ο έρωτας κι άλλο η επικοινωνία.
- Κι εγώ συμφωνώ. Πως άλλο είναι η αγάπη, άλλο ο έρωτας, άλλο το σεξ και άλλο η επικοινωνία μεν, αλλά, η επικοινωνία είναι το πρωταρχικό, που φέρνει όλα τα επόμενα ...
- Κι εκείνοι μου λένε : Όχι πάντα ! Ανάλογα το τι γουστάρεις !
- Και ξαφνικά η εξίσωση, ξεπέφτει στο γούστο !
- Τα μαθηματικά στο φαντασιακό !

- Και εγώ τώρα τι να κάνω, κυρία Πάνια μου ? 
(*)



(*) Αννίτα Πάνια. Παρουσιάστρια τηλεοπτικών εκπομπών,
όπου ο καθείς μιλάει για τα προβλήματά του, με πολλά κιλά ανεγκεφαλίτιδας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου